torsdag 18. september 2008

Direkte kommunikasjon, IM

Vel har egentlig holdt lenge på med forskjellige typer kommunikasjon på nettet, fra da jeg først fikk internett i 1995 frem til nå, da var det mye av den såkalte mIRC/IRC, ICQ og MSN.
Skype og teamspeak har blitt mest brukt når jeg spiller sammen med andre.

MSN brukes ganske ofte og jeg er vel egentlig pålogget på maskinen hjemme omtrent konstant men siden jeg også er på jobb så er det ikke nødvendigvis så ofte jeg får svart folk :-)
men siden er trond_efraimsen(a)hotmail.com iallefall.

Ellers har jeg brukt tjenester som biblioteksvar når jeg sliter litt med svar fra publikum og slikt.

2 kommentarer:

ihofseth sa...

HEI!
Da er du vel mer eller mindre i boks med "oppgavene" for denne bolken. Neste uke starter jo med nye ting som kanskje også er kjent fra før, eller ikke. Bra jobba :)

Trond A. Efraimsen sa...

Takk, ja føler at jeg kan det med forskjellige "chatte" programmer da det er noe jeg har drevet med en stund.

Selve bloggingen og RSS har jeg ikke drevet med så mye men var ganske lett å komme inn i.